Direktlänk till inlägg 30 juli 2010

Rubrik saknas

Av sexualkunskap - 30 juli 2010 19:22

hej, nu är det så här. Mitt liv är ett helvete. Min pappa misshandlar och våldtar mig.. när inte mina småsyskon ser på. Min mamma vet om det men gör inget. De proppar i mig droger och allt ! De har till och med knivhuggit mig när jag inte velat ha sex med min pappa. Min pappa brukar ta hem gamla gubbar och låter de ta på mig osv. Allt började när jag var 12 och hade vart på disco i skolan. På vägen hem blev jag våldtagen och sen börja de kalla mig hora och så börja min pappa våldta mig. Jag vågar inte anmäla han för mina syskons skulle men vad ska jag göra ? Jag är glad på ett sätt att han våldtar mig istället för mina småsyskon och jag gör vad som helst för att de inte ska få veta något det är bara 3 5 och 8. Jag får knappt gå ut eller nått. Det här har hållt på nu i ungefär 5 år snart och jag vet inte vad jag ska göra snälla svara så snabbt som helst det kommer bli ett helvete ikväll oxå...

 

 

Det är väldigt viktigt att du pratar med någon om det här. Det är väldigt allvarligt! Du kan prata med din kurator på skolan eller så kan du ringa till BRIS (Barnens Rätt I Samhället) dom är jätte duktiga på att lyssna och kan ge dig bra råd, 116 111. Om du inte vågar ringa till dom så finns också deras chatt och mail. http://www.bris.com. Just nu har dom stängt chatten, men öppnar igen i augusi.Det är viktigt att du tar kontakt med någon i din omgivning och berättar vad som händer, ta kontakt med en vuxen människa du kan lita på. För dina föräldrar har ingen rätt att behandla dig såhär. Sköt om dig och ha det bra.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sexualkunskap - 27 november 2009 21:22

Har kommit några stycken kommentarer nu, men jag har världens migrän och kan inte koncentrera mig så jag måste be om ursäkt, men jag svarar imorgon, det lovar jag!   Och ni kan absolut skriva fler :) ...

Av sexualkunskap - 27 november 2009 16:45

Varför skrev ni alla när jag nyss startat bloggen då för?   Skriv på!   Här kan du ställa alla frågor du inte vågar   ställa annars!   Du är helt anonym och jag visar inte   kommentarerna och jag garanterar ett   sva...

Av sexualkunskap - 26 november 2009 21:34

Hej. Jag har vart med om en del sexuella "övergrepp", bland annat har mitt ex tvingat sig till analsex så jag började blöda (han överraskade mig totalt bakifrån, så det han bara bli några penetrationer innan jag slog undan honom, men han var väldigt ...

Av sexualkunskap - 26 november 2009 19:00

Fast i drogerna? Hej! Jag tror att jag är fast i drogerna. Jag har hållit på med droger i snart ett halvt år. Jag höll på med droger för 2 år sen också, men sen hämtade snuten och soc mig och placerade mig på en låst institution. Och då var jag ...

Av sexualkunskap - 24 november 2009 08:40

Sperman bara droppar. Hej.Jag är en kille på 18 år. Det är så att när jag får utlösning så sprutar inte sperman. Den bara droppar när den kommer. Detta har börjat nyligen. Förut så sprutade den ut när jag fick utlösning. Innebär detta att det...

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010
>>>

Omröstning

Vill du att jag tar upp ett speciellt ämne och skriver mer om det?
 Alkohol
 Droger
 Köns sjukdomar
 Ätstörningar
 Sex
 Vänner
 Mat
 Träning
 Annat - Kontakta mig på sexualkunskap@hotmail.com

Kategorier

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards